vBulletin Message

21/10/2014 : - ONLY 2 DAYS GUYS THEN PS3GAMEROOM CLOSED
21/10/2014 : -
SO YOU LOVE PS3GAMEROOM AND I RECIEVED ONLY 50$ ??
20/10/2014 : 
THREE MEMBERS SEND ME EMAIL THAT THEY DONATE BUT FALSE

19/10/2014
:- I THINK NO ONE INTERESTING FOR PS3GAMEROOM TO BE BACK
ANYWAY DEAD LINE IS 23/10/2014 THEN I WILL SHUT DOWN  PS3GAMEROOM
ALL DONATION WILL BE REFUNDED TO DONORS

you have to share with me the expenses of the ps3gameroom not only me paying the expenses

http://philoforchange.files.wordpress.com/2012/07/smallred1-1.gifMEMBERS SUPPORTER AND VIPS OF THE PS3GAMEROOM http://philoforchange.files.wordpress.com/2012/07/smallred1-1.gif
RAWTAR08 ( 30$ FALSE) +PS3GGM(25$ FALSE)+EVILKING(25$ FALSE ))+HOBSON(25$ RECIEVED THANKS )+ TECH8324( 25$ RECIEVED THANKS )+cheapodude( 25$ RECIEVED THANKS )

Please send money as a gift  and put just your username in the notes, please do NOT mention BCG in the payment options. Once sent please ensure you PM me with both the TRANSACTION ID and the AMOUNT you have donated so I can ensure that your donor star and registered uploader are applied without delay.

why this money :

1- own server for games file ( no delete files ) you can be uploader and downloader
2- expenses of the site ( cpanel+hosting in dedicated server+vbulletin license )
3- each month there is worldwide lottery Yes this means International

the site will not be re-open till we get our goals as ps3gameroom private site
if you become as vip and uploader you will get money for each download link you uploaded

To send me a PM regarding donations (donation to be uploader and vip member  )  please click here.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

você tem que dividir comigo as despesas do ps3gameroom não só me pagam as despesas

Por favor, envie o dinheiro como um presente e colocar apenas seu nome de usuário nas notas, por favor, não mencione BCG nas opções de pagamento. Uma vez enviado, por favor certifique-se de PM me tanto com o ID da transação eo valor que você doou para que eu possa garantir que sua estrela doadora e uploader de registrada são aplicadas sem demora.
por que esse dinheiro:
1- próprio servidor de arquivo de jogos (não apagar arquivos) pode ser upload e downloader
2- despesas do site (cpanel + hospedagem em servidor dedicado + licença vbulletin)
3 cada mês há loteria em todo o mundo Sim, isso significa Internacional
o local não será re-aberto até chegarmos nossos objetivos como ps3gameroom site privado
se você se tornar como vip e carregou a imagem que você vai ter dinheiro para cada link de download que você carregou
Para me enviar um PM sobre doações (doação para ser Uploader e membro vip) clique aqui ..